سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترینِ برادرانتان، کسی است که عیب هایتان رابه شما هدیه کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 94 مهر 6 , ساعت 10:48 صبح

مانتو مجلسی و رنگ مانتو مجلسی متناسب با رنگ پوست، تاثیر خوبی در جلوه مانتو مجلسی دارد. سه نوع رنگ پوست وجود دارد که برای انتخاب مانتو مجلسی وجود دارد. حتی آرایش‌ های متفاوت نیز برای انتخاب رنگ مانتو مجلسی تاثیر گذار است. سه رنگ اصلی خانم‌ها روشن، سبزه و معمولی است. هر سه نوع رنگ پوست، نیازمند انتخاب مانتو مجلسی مناسب نیز هست.

 

مانتو مجلسی مناسب برای رنگ پوست سبزه

سبزه بودن پوست، یک ویژگی کاملاً مثبت مانتو مجلسی است. خیلی از خانم‌ها تلاش می‌کنند با حمام آفتاب، کرم برنزه و آرایش برنزه به این رنگ دست پیدا کنند. اما برای خانم‌هایی که به طور طبیعی دارای پوست برنزه هستند، معمولاً چشم و ابروی مشکی یا قهوه ای نیز دارند. مانتو مجلسی و لباس مناسب این خانم‌ها، در طیف رنگ‌های شاید و روشن است. رنگ‌هایی مثل صورتی، سفید، خاکی، آبی ملایم و رنگ‌های روشن مشابه مانتو مجلسی ، گزینه‌های خوبی برای انتخاب مانتو مجلسی هستند. رنگ روشن، باعث می‌شود که تعادل رنگ تیره و روشن در لباس و مانتو مجلسی صورت شما ایجاد شود و در نتیجه، ملایم تر و لطیف تر به نظر برسید. مانتو مجلسی و لباس مشکی، تیره، قهوه ای، سبز یشمی و قرمز تیره رنگ‌های مناسب مانتو مجلسی برای خانم‌های سبزه نیست. زیرا این رنگ‌ها، تیرگی پوست را اغراق آمیز تر می‌کنند و باعث می‌شوند که در نگاه اول، سبزه بودن چهره شما بیشتر از حد لازم مانتو مجلسی دیده شود.

 

مانتو مجلسی مناسب برای رنگ پوست روشن

مانتو مجلسی خانم‌هایی که از حالت معمولی، پوست روشن تری دارند، معمولاً موهای بلوند و چشم‌های روشنی نیز دارند. این خانم‌ها در بهترین حالت، رنگ موی خرمایی دارند. خیلی واضح است که برای ایجاد تعادل در رنگ پوست و ل مانتو مجلسی ، بایستی از رنگ‌های خیلی روشن دوری کنند. اما پوشیدن مانتو مجلسی تیره نیز برای این خانم‌ها توصیه نمی شود. رنگ‌های خیلی  تیره در مانتو مجلسی افسردگی و چاقی را بروز می‌دهد. از آن جایی که خانم‌های پوست روشن، معمولاً به طور ذاتی، انرژی و جنب و جوش کمتری نسبت به دیگر خانم‌ها دارند، رنگ تیره مانتو مجلسی آنها را کم انرژی تر و بی حال تر نشان می‌دهد.

 

برای این خانم‌ها، آبی ملایم، قهوه‌ای، بژ و ابی سیر توصیه می‌شود. طیف این رنگ‌ها باعث می‌شود که انرژی مناسبی از طرف پوست و مانتو مجلسی و لباس انها القا شود. رنگ‌های خیلی جیغ مانند زرد، قرمز، صورتی، نارنجی و سفید هم به خاطر این که قابلیت ایجاد تعادل مانتو مجلسی با رنگ پوست را ندارند، توصیه نمی شوند. بهتر است رنگ مانتو مجلسی و رنگ پوست در یک طیف رنگی حدودداً ملایم باشند که خیلی متفاوت مانتو مجلسی به نظر نرسند.

 

مانتو مجلسی مناسب برای رنگ پوست معمولی

رنگ پوست معمولی تقریباً از هر مانتو مجلسی می‌تواند استفاده کند. اما بهتر است از رنگ‌های خیلی تیره و رنگ‌های خیلی روشن نیز استفاده نشود. زیرا به هر حال ممکن است اغراق آمیز بودن رنگ مانتو مجلسی ، نتواند با رنگ پوست به تعادل برسد. رنگ بژ، آبی، گندمی، مشکی و صورتی از جمله رنگ‌های مناسب مانتو مجلسی برای پوست معمولی است. این پوست‌ها همچنین نباید از رنگ‌های مشابه مانتو مجلسی به رنگ پوست خود استفاده کنند. همیشه باید بین رنگ پوست و رنگ مانتو مجلسی تعادلی ایجاد شود که چهره و اندام مانتو مجلسی متناسب باشند.

 

توصیه کلی در مورد رنگ مانتو مجلسی

 

بهترین مشاور شما در رنگ مانتو مجلسی آینه شما است. خیلی از مانتو مجلسی ها با رنگ‌های نزدیک به پوست شما، مناسب شما نیستند. حتی اگر علاقه خاصی به یک رنگ دارید و ان رنگ به پوست شما نمی خورد، بهتر است به دنبال مانتو مجلسی های دیگر با رنگ مورد علاقه خود بگردید واز خرید مانتو مجلسی به این رنگ خاص دوری کنید. زیرا مانتو مجلسی همان لباسی است که هر روز به تن شما است و جلوه کلی شما را نمایش می‌دهد. برای لباس داخل خانه، دست خانم‌ها بازتر است و قرار نیست با آن در بین افراد مختلف دیده شوید. مانتو مجلسی را به رنگی انتخاب کنید که تعادل آن، حال شما را هم خوب تر کند.


نوشته شده توسط توانا رسانه | نظرات دیگران [ نظر] 

لیست کل یادداشت های این وبلاگ