سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قدرت حاکمان پاسبانان خداست در زمین او . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 94 مهر 6 , ساعت 10:49 صبح

مانتو مجلسی یک لباس زنانه با اهمیت است که معمولاً در دو حالت رسمی و مجلسی استفاده می‌شود. خرید مانتو مجلسی معمولاً در همه ایام سال طرفدار دارد. اما انتخاب مانتو مجلسی در هر  کدام از این خریدها جزو دغدغه‌های خانم‌ها خواهد بود. برای این انتخاب یک مانتو مجلسی مناسب که با قد و اندام شما هماهنگ باشد، بهتر است مقاله ما را در مورد مانتو مجلسی بخوانید.

 

مانتو مجلسی برای خانم‌های قد بلند

معمولاً مانتو مجلسی و لباس ‌های یک رنگ، قد فرد را بلندتر نشان می‌دهد. پس اگر قدتان از نرمال زن‌های ایرانی بلندتر است، بهتر است در انتخاب مانتو مجلسی هم به این مزیت خود دقت کنید. شاید بخواهید با مانتو مجلسی جدید هم قدتان بلندتر دیده شود، یا شاید بخواهید با این مانتو مجلسی به قد نرمال متمایل شوید. در این تصمیم مختار هستید.

 

البته می‌توانید از مانتو مجلسی یک رنگ هم استفاده کنید. در این صورت می‌توانید از شلوار و روسری با یک رنگ دیگر استفاده کنید، یا مانتو مجلسی کوتاه تری خریداری کنید تا یک رنگ بودن مانتو مجلسی زیاد اذیتتان نکند.  در این صورت باید مانتو مجلسی و شلوارتان را از دو رنگ متفاوت انتخاب کنید.

 

اگر مانتو مجلسی خیلی کوتاه باشد هم، ممکن است به جای این که قدتان را بلندتر نشان بدهد، پاهای شما را بلندتر نشان بدهد.

 

در ضمن اگر مانتو مجلسی کمی گشاد و پف کرده باشد هم، این عیب رفع نخواهد شد. زیرا در این صورت بدهیکل دیده خواهید شد. مانتو مجلسی اگر کمر تنگی داشته باشد و برجستگی‌های بدن را هم نشان بدهد، بهتر است. وقتی این مانتو مجلسی را می‌پوشید، توجه دیگران از قد شما به اندام متناسب شما متمایل می‌شود.

 

مانتو مجلسی برای خانم‌های کمی کوتاه قد

برای خانم‌های کوتاه قد، توصیه می‌شود یک مانتو مجلسی ساده که قالب بدنشان باشد خریداری کنند. این خانم‌ها باید بدانند که پوشیدن مانتو مجلسی گشاد اصلاً برایشان مناسب نیست. اساساً بهتر است هیچ خانمی سراغ مانتو مجلسی گشاد نرود. زیرا مانتو مجلسی گشاد باعث می‌شود که اندام شما نامتناسب، ناموزون و یا بدحالت دیده شود. در حالی که ممکن است شما اصلاً این گونه نباشید.

 

مانتو مجلسی خیلی بلند برای خانم‌های کمی کوتاه قد توصیه نمی شود. زیرا برخلاف خانم‌های قد بلند، این کار باعث می‌شود که تمام قد شما در یک نگاه دیده شود. مانتو مجلسی بسیار بلند شما را کوتاه قدتر از حالت عادی نشان می‌دهد. سعی کنید  دامن مانتو مجلسی روی زانوی شما باشد تا کمی به بلندتر دیده شدن شما کمک کند.

 

مانتو مجلسی برای خانم‌های درشت اندام

همه خانم‌های درشت اندام، چاق نیستند. اما ممکن است در هنگام خرید، مجبور شوند چند مانتو مجلسی گشاد هم تست کنند. شما مجبور نیستید که مانتو مجلسی تنگ بپوشید. مانتو مجلسی تنگ شما را اذیت می‌کند، دوخت پارچه را شل می‌کند و ناخودآگاه ممکن است برجستگی‌های شما را بسیار بدفرم نشان بدهد. شما بهتر است از مانتو مجلسی متناسب با اندام خودتان استفاده کنید. مهم نیست که چه قدر چاق یا درشت اندام هستید. فقط مانتو مجلسی باید هم اندازه شما باشد.


نوشته شده توسط توانا رسانه | نظرات دیگران [ نظر] 

لیست کل یادداشت های این وبلاگ